تفاوت دیدگاه یحیی گل محمدی نسبت به خبر انتشار یافته از باشگاه پرسپولیس به خوبی دیده می شود.تیم فوتبال پرسپولیس خودش را بریا بازی مقابل مس کرمان آماده می کند و با وجود حساسیت در صدر جدول این سه امتیاز برای یحیی مهم و حیاتی می باشد.دیدار دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که دربی پایتخت مقابل استقلال در سوم اردیبهشت سال جاری روی آن سایه انداخته است.

تفاوت دیدگاه سرمربی پرسپولیس نسبت به اظهارات سایت باشگاه2

همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس در فاصله چند روز مانده به بازی این تیم مقابل مس کرمان دست به انتشار خبری مبنی بر احتمال محرومیت ۱۰ بازیکن خود برای دیدار با استقلال تهران بزند.

تفاوت دیدگاه سرمربی پرسپولیس نسبت به اظهارات سایت باشگاه1

تفاوت دیدگاه یحیی و سایت باشگاه در انتخاب نفرات برای بازی مقابل مس کرمان

سایت باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: «۱۰ بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد بعدی در لیگ خلیج‌فارس از یک بازی محروم خواهند شد. سروش رفیعی که پیش از این یک بار به دلیل چهار اخطاره شدن یک جلسه محرومیت را تجربه کرده است، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد عمری و علی نعمتی ده بازیکنی هستند که با این شرایط رو به رو خواهند بود.»با وجود انتشار این خبر سرمربی قرمز ها ریسک نخواهد کرد و از نفرات اصلی خود برای بازی مقابل مس کرمان استفاده خواهد کرد.پرسپولیس جمعه ۲۵ فروردین میهمان مس در کرمان خواهد بود و سپس سوم اردیبهشت ماه به مصاف استقلال تهران می‌رود.

تفاوت دیدگاه سرمربی پرسپولیس نسبت به اظهارات سایت باشگاه

فهرست