تمدید قرارداد سید حسین حسینی با باشگاه استقلال انجام خواهد شد و این گلر با تجربه تا سال 1405 با باشگاه به توافق رسیده است.سیدحسین حسینی یکی از ستاره‌های خبرساز فوتبال ایران در هفته‌های گذشته بوده است؛ بعد از استخدام یک دروازه‌بان بوسنیایی توسط مسئولان استقلال شایعات و زمزمه‌های جدایی سیدحسین از استقلال مطرح شد و حتی کار به جایی رسید که برخی تیم‌های بالانشین لیگ برتر هم مذاکراتی با او داشتند.

تمدید قرارداد سید حسین حسینی تا سال 1405 انجام شد

تمدید قرارداد گلر استقلال برای دو فصل دیگر انجام شده است.

حسینی در شرایطی که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما بندهایی در قراردادش بود که می‌توانست یک‌طرفه هم قراردادش را فسخ کند و جدا شود، اما این کار را نکرد و با وجود دلخوری‌هایی که از برخی افراد و البته مسائل قراردادی‌اش داشت ترجیح داد به تمرینات برود و کارش را شروع کند.

تمدید قرارداد سید حسین حسینی تا سال 1405 انجام شد1

با وجود اینکه این دروازه بان مطالباتی از دو فصل پیش از باشگاه دارد و در ضمن برخی وعده‌ها درباره قراردادش نیز محقق نشده بود و به همین خاطر در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه چند روز پیش شرکت کرد. در این جلسه مدیران استقلال وعده‌های جدیدی به حسینی دادند و این دروازه‌بان نیز راضی شد تا در جمع آبی‌ها ماندگار شود و همراه تیم به اردوی ترکیه رفت.

فهرست