جانشین هالند در سیتی مهاجم سوئدی باشگاه اسپورتینگ خواهد بود.ویکتور گیوکرش، مهاجم سوئدی باشگاه اسپورتینگ لیسبون به عنوان یکی از گزینه‌های منچسترسیتی برای جانشینی ارلینگ هالند معرفی شده است.این مهاجم سوئدی یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر جهان است.او حالا توجه تیم‌های بزرگ زیادی را به خود جلب کرده است. حالا منچسترسیتی او را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشین ارلینگ هالند می‌بیند و در صورتی که این ستاره نروژی از سیتیزن‌ها جدا شود این باشگاه برای خرید گیوکرش اقدام می‌کند.

جانشین هالند در سیتی مشخص شد

جانشین هالند از لیگ پرتغال ویکتور گیوکرش، مهاجم سوئدی باشگاه اسپورتینگ لیسبون خواهد بود.

هالند مورد توجه باشگاه بارسلونا می باشد.خوان لاپورتا برای تبلیغات انتخاباتی خود، این ستاره را به خدمت بگیرد. در حال حاضر این انتقال بعید به نظر می‌رسد ولی در صورتی که بارسلونا شرایط اقتصادی خودش را بهبود ببخشد، ممکن است در تابستان 2025 غول نروژی پیراهن بلوگرانا را به تن کند و جانشین رابرت لواندوفسکی در این تیم شود. اما منچسترسیتی در صورت جدایی ارلینگ هالند به سراغ ویکتور گیوکرش، مهاجم آماده باشگاه اسپورتینگ می‌رود.

جانشین هالند در سیتی مشخص شد1

با توجه به حضور مدیر ورزشی اسپورتینگ در باشگاه منچسترسیتی به عنوان مدیر جدید این تیم،بعید نیست گیوکرش را با خود به این تیم ببرد. همچنین احتمال اینکه روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ جانشین پپ گواردیولا شود هم وجود دارد.
جانشین هالند در سیتی مشخص شد2

فهرست