خرید 5 بازیکن جدید در دستور کار یحیی گل محمدی و کادر فنی تیم پرسپولیس می باشد.هرچند تا پایان دربی در فینال جام حذفی از جانب یحیی لیستی به مدیریت باشگاه داده نخواهد شد اما نیاز های تیم در چند پست مشخص می کند که چه بازیکنانی مد نظر آنها می باشند.در ادامه پست های خرید 5 بازیکن جدید پرسپولیس را بررسی می کنیم.نخستین نیاز در قلب خط دفاعی می باشد که به احتمال فراوان مرتضی پور علی گنجی از پرسپولیس جدا می شود و جانشینی برای او باید انتخاب شود.او پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز با پیشنهاداتی از این کشور مواجه شد اما با توجه به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی و درخواست هواداران پرسپولیس در این تیم ماند.دومین نیاز تیم در سمت چپ خط دفاعی می باشد که علی نعمتی و وحید امیری هیچ کدام پست تخصصی آنها در جناح چپ نمی باشد. بنابراین دومین خرید یحیی گل‌محمدی نیز یک مدافع چپ انرژیک و رونده هواهد بود.

خرید 5 بازیکن در دستور کار یحیی و کادر فنی1

خرید 5 بازیکن برای تقویت تیم برای فصل آینده پرسپولیس تصویب شده است.

سومین خرید یحیی هافبک دفاعی مطمئن می باشد. کمال کامیابی‌نیا تقریبا به پایان حضورش در پرسپولیس نزدیک شده و سینا اسدبیگی نیز آن تداوم لازم را ندارد. میلاد سرلک اما آماده است ولی امکان دارد او هم تمدید نکند و حتی اگر در پرسپولیس بماند باز این تیم یک هافبک دفاعی مطمئن می‌خواهد.چهارمین بازیکن مورد نیاز آنها در پست هافبک تهاجمی می باشد که سروش رفیعی در حال حاضر در بهترین شرایط خودش می باشد اما با توجه به سن و سالش ممکن است مصدوم شود.

خرید 5 بازیکن در دستور کار یحیی و کادر فنی2

بنابراین باید به یحیی گل‌محمدی حق داد دنبال یک هافبک تهاجمی جوان باشد.پنجمین پست مورد نیاز بازیکن خط حمله می باشد.دیاباته رفتنی است و پریرا در حد پرسپولیس نیست.مهدی عبدی نیمکت نشین مطلق شده و گل‌محمدی بالاجبار از وحید امیری در خط حمله استفاده می‌کند. او خوب می داند اگر می‌خواهد از عنوان قهرمانی پرسپولیس دفاع کند باید دنبال خرید یک مهاجم ششدانگ باشد که از او در کنار عیسی آل‌کثیر در فصل آینده استفاده کند.خرید 5 بازیکن قطعی می باشد اما نفرات هنوز اعلام نشده است.

خرید 5 بازیکن در دستور کار یحیی و کادر فنی

فهرست