دیدار دو اسطوره دنیای فوتبال که زمانی در بارسلونا در قامت بازیکن و سرمربی با یکدیگر همکاری می کردند،پس از 14 سال اتفاق افتاد.زلاتان ایبراهیموویچ و پپ گواردیولا در سال 2009 در بارسلونا حضور داشتند.زلاتان در تنها فصل حضورش در کاتالونیا ۲۱ گل به ثمر رساند و به قهرمانی لالیگا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه‌های جهان رسید، اما هرگز با مربی سختگیرش گواردیولا رابطه خوبی برقرار نکرد.

دیدار دو اسطوره دنیای فوتبال پس از 14 سال اختلاف

دیدار دو اسطوره فوتبال پس از 14 سال اختلاف در یک بازی دوستانه

ایبراهیموویچ همواره منتقد شیوه مربیگری گواردیولا بود و حتی در کتاب زندگی نامه خود اعلام کرده بود که پپ به او اجازه آزادی عمل نداده و به او اعتماد نداشته تا در کنار مسی به شکوفایی برسد.ایبراهیموویچ در حال حاضر دیگر فوتبال بازی نمی کند و در میلان به عنوان مشاور مشغول کار می باشد. او برای بازی دوستانه بین میلان و منچسترسیتی در استادیوم یانکی نیویورک حضور یافت و مجبور شد با گواردیولا دیدار داشته باشد و او را در آغوش بگیرد و جملاتی نیز رد و بدل کند.

دیدار دو اسطوره دنیای فوتبال پس از 14 سال اختلاف1
به نظر می‌رسید که همه چیز بین آن دو نفر خوب است و آنها در این دیدار دوستانه اختلافات را کنار گذاشته‌اند، اما هواداران زیادی به تصنعی بودن لبخندهای هر دو اشاره کردند و معتقد بودند که آنها همچنان با هم اختلاف دارند و چندان از دیدن هم خوشحال نیستند.میلان ۳-۲ سیتی را شکست داد و احتمالا کسی که خوشحال از آن بازی دوستانه بیرون رفت زلاتان بود.

فهرست