سرمربی تیم رم پس از پیروزی تیمش مقابل هلاس ورونا گفت به تعریف و تمجید نیازی ندارد و هواداران و رسانه‌ها باید بازیکنان تیمش را بیشتر درک کنند.ژوزه مورینیو به برد خانگی و تمجید از بازیکنانش پرداخت و البته به برخی از هواداران و رسانه‌ها تاخت: «ناامید هستم که برخی هواداران و خبرنگاران به این بازیکنان به خاطر تمام کارهایی که در شرایط بسیار سخت انجام می‌دهند، اعتنایی نمی‌کنند. آنها با روحیه تیمی و فداکاری باورنکردنی پیروز شدند و بسیار خوب بازی کردند. این یک پیروزی بسیار سزاوارانه برای بازیکنانی است که واقعا خودشان را فدا کردند.

سرمربی تیم رم گفت نیازی به تعریف و تمجید ندارد1

می‌توانم بگویم پنج یا شش نفر از آنها در اتریش بازی کرده بودند و طبیعی بود خسته باشند. کارسدورف بیش از دو ماه بود که بازی نکرده بود. اسپیناتزولا مصدوم بود. بووه فصل گذشته همه بازی‌ها را روی چمن مصنوعی انجام داده بود و استفان الشعراوی سال‌هاست که دو بازی متوالی انجام نداده ولی حالا چهار یا پنج بازی کامل انجام می‌دهد. من اینجا نیستم که از کسی انتقاد کنم. هواداران باید از من به عنوان مربی انتقاد کنند اما من باید از بازیکنانم محافظت کنم چون آنها لیاقت بیشتری دارند.»

سرمربی تیم رم گفت نیازی به تعریف و تمجید ندارد2

سرمربی تیم رم اعتقاد دارد بازیکنان تیمش نیاز به تمجید از سوی هواداران دارند.

آقای خاص سرمربی تیم رم در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من فقط ناامیدم، چون مردم برای کاری که همه ما در شرایط بسیار سخت انجام می‌دهیم، اعتباری قائل نیستند یا نمی‌فهمند یا نمی‌خواهند شرایط را درک کنند. من برای هر کاری که انجام می‌دهند سپاسگزارم. مردم به مدافع راست ما نگاه می‌کنند. او کافو یا مایکُن نیست. وقتی من آمدم، او قصد داشت به صورت قرضی به یک تیم سری C برود ولی ماند و الان در تیم بازی می‌کند. من پیر هستم. ۶۰ سال دارم و قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده‌ام و دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارم. این بازیکنان اما به کلمات خوب نیاز دارند. آنها نیاز به تمجید دارند.

سرمربی تیم رم گفت نیازی به تعریف و تمجید ندارد

فهرست