سرمربی سابق استقلال ریکاردو ساپینتو که همواره در کنار زمین پزخاشگر و عصبانی بود،این بار در لیگ قبرس هم حاشیه ساز شد و عصبانیت او باعث محرومیت شد.سرمربی پرتغالی که استاد به راه انداختن جار و جنجال در کنار زمین است در فصل جدید هدایت تیم آپوئل قبرس را برعهده گرفته است و در یکی از بازی‌های این تیم به جنگ و جدل با بازیکنان و سرمربی رقیب می‌پردازد.

سرمربی سابق استقلال هنوز هم عصبانی می باشد1

سرمربی سابق استقلال به دلیل توهین و حمله به داور و سرمربی حریف 4 ماه از حضور روی نیمکت تیمش محروم شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس پس از این اتفاق، ساپینتو را به شدت نقره داغ کرد و سرمربی پیشین استقلال به چهار ماه محرومیت از حضور در کلیه مسابقات مختلف فوتبال قبرس محکوم شد.در حکم کمیته انضباطی آمده است: «ساپینتو بین دو نیمه و هنگامی که تیم‌ها و داوران به سمت رختکن می‌رفتند، به شدت نسبت به داور چهارم اعتراض کرد و به شانه او ضربه زد. ساپینتو الفاظی تند به کار برد و دو بار به مربی حریف ضربه وارد کرد. او همچنین بعد از پایان نشست خبری با یک هوادار و نیز مدیر تیم مقابل درگیر شد».

سرمربی سابق استقلال هنوز هم عصبانی می باشد2

با این اوضاع احتمال برکناری ساپینتو از هدایت تیم آپوئل بلا می باشد.استانیسلاو استویلوف از کشور بلغارستان کاندیدای جدی سرمربیگری تیم آپوئل و جانشینی ساپینتو به شمار می‌رود.سرمربی سابق استقلال در لیگ برتر ایران هم بارها این رفتارها را از خودش نشان داده بود.

فهرست