سه باشگاه بزرگ اروپایی بایرن، لیورپول و رئال مادرید خواستار به خدمت گرفتن ژابی آلونسو می باشند.عملکرد خیره کننده مرد اسپانیایی در لورکوزن باعث شده تا تیم های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن او دست به کار شوند.
او در یوندسلیگا با اختلاف 10 امتیازی نسبت به بایرن مونیخ صدر نشین است و در لیگ اروپا هم به دور یک‌چهارم نهایی صعود کرده است. لورکوزن تنها تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی است که در فصل جاری متحمل شکستی نشده است.

سه باشگاه بزرگ خواستار آلونسو هستند2

سه باشگاه بزرگ بایرن مونیخ،لیورپول و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ژابی آلونسو اقدام کرده اند.

اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ، در واکنش به نزدیک‌شدن آلونسو به نیمکت باواریایی‌ها گفت: آلونسو ثابت کرده است می‌تواند به یک مربی بزرگ تبدیل شود. تیم‌های بایرن‌مونیخ، لیورپول و رئال مادرید به دنبال جذب این مربی‌اند و او می‌تواند در هر سه باشگاه بزرگ کار کند.

سه باشگاه بزرگ خواستار آلونسو هستند1

دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول در پایان فصل بدون سرمربی خواهند شد اما رئال مادرید با آنچلوتی تا 2026 قرارداد امضا کرده است.پیش از این اسکای اسپورت آلمان اعلام کرده بود بایرن‌مونیخ به جذب آلونسو نزدیک شده و رسما به این سرمربی اسپانیایی پیشنهاد همکاری داده است. به نظر می‌رسد خود آلونسو هم با توجه به آشنایی با فضای بوندسلیگا بایرن‌مونیخ را به لیورپول ترجیح می‌دهد.

فهرست