سه ستاره ایرانی برای تقویت تیم فرهاد مجیدی در نیم فصل مورد نظر او می باشد.با نظر مجیدی پنیل ملاپا مهاجم سابق تیم‌های مونشن گلادباخ و بوخوم قرارداش فسخ شد.حالا برای پوشاندن نقلط ضعف، مجیدی به دنبال بازیکنانی خواهد بود که قبلا با آنها کار کرده است.اولین بازیکنی که مدنظر فرهاد مجیدی قرار گرفته، امیرحسین حسین‌زاده است. بازیکنی که با نظر این مربی به استقلال آمد و تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی آبی‌پوشان در راه کسب عنوان قهرمانی تاریخی شد.

سه ستاره ایرانی مد نظر فرهاد مجیدی برای نیم فصل2

سه ستاره ایرانی برای تقویت تیم مجیدی راهی لیگ امارات خواهند شد.

وضعیت این بازیکن در تیم جدیدش شارلوا خوب نمی باشد و در صورت توافق شاید به لیگ امارات اضافه شود.با اعلام مجیدی، مدیران این باشگاه اماراتی درخواست رسمی خود را برای جذب شهریار مغانلو به سپاهان ارسال کرده‌اند و باید دید نظر ژوزه مورایس و البته محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه چه خواهد بود. مجیدی که علاقه زیادی به سبک فوتبال مغانلو دارد، در استقلال نیز به دنبال جذب او بود اما این مهاجم سرانجام از پرسپولیس به سپاهان رفت و حالا فرصت دارد در امارات زیر نظر فرهاد مجیدی کار کند.

سه ستاره ایرانی مد نظر فرهاد مجیدی برای نیم فصل

اما مهم‌ترین هدف زمستانی فرهاد مجیدی و اماراتی‌ها بدون شک جذب علی قلی‌زاده خواهد بود. آن‌ها برای این انجام این انتقال مکاتبات رسمی هم انجام داده‌اند و در انتظار اعلام شرایط از سوی طرف بلژیکی هستند.قلی‌زاده یکی از بازیکنانی است که به واسطه تکنیک و قدرت حمل توپش مورد توجه دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش در تیم ملی قرار داشت و حالا نیز مجیدی هم به دنبال جذب او به هر قیمتی است.

سه ستاره ایرانی مد نظر فرهاد مجیدی برای نیم فصل1

فهرست