سپاهان به دنبال جدایی دو مدافع خود یعنی رامین رضاییان و میلاد زکی پور به دنبال انتخاب جانشین برای این دو بازیکن اصلی خود می باشد.پس از فینال جام حذفی رامین رضاییان اعلام کرد که همکاری اش را با سپاهان دیگر ادامه نمی دهد. این مدافع کناری ۳۴ ساله که مورد توجه باشگاه الوصل در امارات قرار دارد، تأیید کرد که می‌خواهد فوتبال خود را در تیمی غیر از سپاهان ادامه بدهد.

سپاهان به دنبال جذب دو مدافع ملوان است1

سپاهان به دنبال جذب دو مدافع ملوان برای جانشینی رامین رضاییان و میلاد زکی پور می باشد.

میلاد زکی‌پور هم بعد از پایان قراردادش با سپاهان تصمیم گرفت با استقلال و پرسپولیس مذاکره کند. احتمال آبی پوش شدن زکی پور بسیار بالا می باشد.سپاهان اما برای جانشینی این دو مدافع کناری موثر تصمیم گرفت سری به انزلی بزند و با مجید عیدی و پدرام قاضی‌پور مذاکره کند. عیدی مدافع راست ملوان بود و قاضی‌پور همین وظیفه را در سمت چپ بر عهده داشت.

سپاهان به دنبال جذب دو مدافع ملوان است

باید دید آیا مذاکرات مدافعان ملوان با سپاهان به نتیجه می‌رسد یا نه؟ هم قاضی‌پور و هم عیدی جزء بازیکنان کلیدی ملوان در فصل قبل بودند و البته مقابل سپاهان هم نمایش کم‌نقصی ارائه دادند. گفته می‌شود آنها ظرف روزهای آینده طرفین پای میز مذاکره می‌نشینند تا قرارداد را رسمی و نهایی کنند. قراردادی که احتمالاً برای هر یک از آنها به مدت دو فصل خواهد بود.

سپاهان به دنبال جذب دو مدافع ملوان است2

فهرست