شیمون مارسینیاک داور فینال جام جهانی 2022 قطر که با انتقاد فرانسوی ها مواجه شده است،پاسخ آنها را با مدرک داد. فینال جام جهانی نزدیک به یک هفته پیش به پایان رسید اما اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون آن ادامه یافته است. فرانسوی‌ها طوماری تنظیم کرده‌اند و به دلیل ضعف داوری خواستار تکرار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.

شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها را با مدرک داد1

شیمون مارسینیاک با سند و مدرک ادعای فرانسوی ها را خنثی کرد.

در این طومار، حرکت آنخل دی ماریا و اعلام خطای پنالتی به سود آرژانتین، اشتباه دانسته شده و همچنین هواداران فرانسوی عقیده دارند که داور نباید گل لیونل مسی در وقت اضافه را قبول می‌کرد چرا که دو بازیکن ذخیره تیم ملی آرژانتین وارد زمین شده بودند.روزنامه فرانسوی اکیپ به قانون ۳، بند ۹ فیفا اشاره کرده است که شامل این است که اگر بازیکنان نیمکت نشین هنگام به ثمر رسیدن گل در زمین بازی حضور داشته باشد، داور نباید گل را بپذیرد.

شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها را با مدرک داد2

شیمون مارسینیاک به این انتقاد پاسخ داد و در نشست خبری خود یک عکس از روی گوشی خود نشان داد که هفت بازیکن تعویضی فرانسوی در حالی که توپ کیلیان ام‌باپه هنوز وارد دروازه نشده بود برای خوشحالی وارد زمین بازی شده بودند. مارسینیاک در حالی که تلفن را در دست داشت گفت: فرانسوی‌ها به این عکس اشاره نکردند؛ جایی که می توانید ببینید چگونه هفت بازیکن فرانسوی در زمین هستند.

شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها را با مدرک داد

فهرست