صحبت های مسی در حاشیه مراسم لاروس این امید به هواداران بارسلونا می دهد که احتمال بازگشت اسطوره بیسار بالا می باشد.مسی پس از دریافت جایزه در جمع حاضران عنوان کرد که چنین تقدیری همیشه خوب است، اما فوتبال یک ورزش تیمی است و من امسال به بزرگ‌ترین آرزویم رسیدم: قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی آرژانتین.

صحبت های مسی در مراسم لاروس بوی بازگشت به کاتالان را می دهد1

صحبت های مسی پس از دریافت جایزه لاروس در مورد تیم ملی آرژانتین و بارسلونا بود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف (جام جهانی) من چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتم، شادی زیادی را در بارسلونا و غم‌های زیادی را با آرژانتین تجربه کردم.
همین جملات فوق‌ستاره آرژانتینی در کنار طرحی تحت عنوان طرح ماندگاری (El Plan de Viabilidad) که بارسلونا چند روز پیش به لالیگا پیشنهاد داده بود و لالیگا هم آن را پذیرفت، حکایت از علاقه‌مندی مسی به بازگشت و تلاش‌های بارسلونا برای جذب مسی دارد.طرح ماندگاری پیشنهادی باشگاه بارسلونا حداقل ۲۰۰ میلیون یورو از هزینه‌های باشگاه کم می‌کند.این باشگاه می‌خواهد حقوق تیم اصلی را بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون کاهش دهد و اینجاست که کل ساختار عملیاتی که ژاوی هرناندز در اختیار دارد، وارد مرحله اجرایی می‌شود.

صحبت های مسی در مراسم لاروس بوی بازگشت به کاتالان را می دهد

تارنمای اسپورت اسپانیا، در تحلیل این طرح و سخنان مسی خاطرنشان کرد: چشمک مسی به بارسا در سخنرانی خود و سکوت لالیگا برابر طرح بارسلونا که با آن قرار است ۲۰۰ میلیون یورو برای جذب مسی به دست آورد، عنصر دیگری است که باید موردتوجه قرار گیرد و شایعات بازگشت احتمالی او را تقویت می‌کند. همه اینها گمانه‌زنی و امید برای هواداران بارسلونا است که منتظر بازگشت بهترین فوتبالیست تاریخ هستند.

صحبت های مسی در مراسم لاروس بوی بازگشت به کاتالان را می دهد2

فهرست