عروسی گلر سابق منچستریونایتد در حالی برگزار شد که باشگاه به او اعلام کرده است که قصد تمدید قرارداد او را ندارد.داوید دخئا ازدواج کرد و باشگاهی که او را در روز عروسی‌اش بیکار کرد جزو اولین‌هایی بود که به او تبریک گفت. اما هواداران خشمگین به منچستریونایتد حمله کردند و آنها را به خاطر رفتار وحشتناکی که با او داشتند سرزنش کردند و به بی‌ملاحظگی متهم‌شان کردند.

عروسی گلری که در اوج شرایط پیچیده و آینده‌ای نامعلوم برگزار شد1

قرارداد هفته‌ای ۳۷۵ هزار پوندی دخئا روز جمعه منقضی شد، اما به او پیشنهاد شد که دستمزد کمتری در اولدترافورد به او داده شود.از دخئا خواسته شده بود که دستمزد خود را به ۲۰۰۰۰۰ پوند در هفته کاهش دهد. سپس این پیشنهاد لغو شد، زیرا تن‌هاخ به دنبال دروازه‌بان دیگری می‌گشت.

عروسی گلری که در اوج شرایط پیچیده و آینده‌ای نامعلوم برگزار شد

عروسی گلر سابق شیاطین سرخ در وضعیتی وخیم و نامعلوم

اما این دروازه‌بان اسپانیایی روز گذشته تمام مشکلات را کنار گذاشت و با خواننده، مجری تلویزیونی و بازیگر ۳۷ ساله، ادورنه گارسیا، عروسی کرد. دخئا عکس‌هایی از روز عروسی‌اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «نمی‌شد از این خوشحال‌تر باشیم.» سیل پیام‌های تبریک جاری شد و منچستریونایتد جزو اولین‌هایی بود که پیام تبریک برای عروسی گلر سابق خود زیر این عکس نوشت.اما هواداران خشمگین به این اظهار نظر پاسخ دادند و باشگاه را به باد انتقاد گرفتند و ادعا کردند که آنها هیچ شرمی از رفتاری که با دخئا داشتند، ندارند.دخئا رکورد حضور باشگاهی برای یک دروازه‌بان را با ۵۴۵ بازی شکست و در آخرین قهرمانی تیم در سال ۲۰۱۳ تحت مربیگری سرالکس فرگوسن حضور داشت. او این فصل را با ۱۷ کلین‌شیت در لیگ برتر با دریافت جایزه دستکش طلا به پایان رساند.

عروسی گلری که در اوج شرایط پیچیده و آینده‌ای نامعلوم برگزار شد2

فهرست