لیست پرسپولیس پس از انجام دادن بازی مقابل آلومینیوم اراک با تغییراتی همراه خواهد بود.پس از جدایی یحیی گل محمدی مسئولیت فنی تیم کاملا برعهده اوسمار ویرا است و او اقدام به جذب نفراتی چون عبدالکریم حسن، ابوالفضل بابایی، عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف کرده است و طبق وعده قرار است آنها همچنان در نقل و انتقالات تا فرصت باقی‌مانده کار را دنبال کنند.

لیست پرسپولیس پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک تغییر خواهد کرد2

لیست پرسپولیس با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تغییر پیدا خواهد کرد.

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه هنوز بازیکنانی که بایستی از تیم جدا شوند،مانع خروج آنها شده است.به نظر می‌رسد لیست مازاد و عدم نیاز اوسمار ویرا سه نفره باشد که بیشتر آنها از فاز دفاعی باشند.جذب عبدالکریم حسن و بازگشت وحید امیری به تمرینات گروهی و آمادگی‌اش برای رقابت از یک سو و همچنین حضور آل‌کثیر و جذب اورونوف شاید معادلات تغییرات در این تیم را کاملا مشخص کند. از سوی دیگر این باشگاه با درخواست جدایی شهاب زاهدی نیز مواجه شده است و حنانوف نیز با پیشنهاداتی همراه است تا بتوان پیش‌بینی کرد آنها هفته آینده پر خبری را پیش رو خواهند داشت.

لیست پرسپولیس پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک تغییر خواهد کرد1

این تیم البته مذاکرات خود را با محمد حسین اسلامی، مهدی گودرزی، رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، (یک هافبک دفاعی باتجربه) و همچنین احتمالا یک مهاجم را نیز دنبال خواهد کرد.

لیست پرسپولیس پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک تغییر خواهد کرد

فهرست