محمد صلاح پس از ۶ فصل تصمیم به جدایی از قرمز‌ها گرفته است.با اینکه این مورد با تکذیب مدیر برنامه هایش مواجه شده اما نشریه فورفورتو در گزارشی نوشته است که ستاره لیورپول، تنها یک سال پس از امضای قرارداد جدید با قرمزها، به خروج از آنفیلد نزدیک‌تر شده است.پادشاه مصر به این نتیجه رسیده است که دوران درخشان لیورپول به پایان رسیده است. این فصل، سخت‌ترین فصل لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ بوده است، این باشگاه ۲۴ امتیاز از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر کمتر دارد و تا اواسط ماه مارس، از تمامی رقابت‌ها حذف شده است.

محمد صلاح به لالیگا فکر می کند2

محمد صلاح تصمیم به جدایی از لیورپول در تابستان گرفته است.

با وجود افت شاگردان کلوپ محمد صلاح همچنان یکی از بهترین‌های تیمش است و در ۳۹ مسابقه موفق به زدن ۲۲ گل شده و یازده بار نیز پاس گل داده است. با این حال، رسانه فرانسوی FootMercato نیز ادعا می‌کند که این بازیکن ۳۰ ساله قصد دارد به لالیگا برود. دو سال دیگر از قرارداد صلاح با لیورپول باقی مانده است.

محمد صلاح به لالیگا فکر می کند1

در حالی که هزینه آوردن صلاح به برنابئو ممکن است کمی بیش از حد سنگین باشد، اما قهرمان اروپا در صورت از دست دادن جود بلینگهام، می‌تواند به دنبال جذب ستاره مصری باشد. اگرچه رئال پس از جذب ادن هازارد در سال ۲۰۱۹، به سمت تغییر نسل تیمش رفته و بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، اندریک و… را جذب کرده، اما در صورت شکست در پروژه جذب بلینگهام، آن‌ها می‌توانند به سراغ صلاح بروند.

محمد صلاح به لالیگا فکر می کند

فهرست