مدیران الاهلی با توجه به قراردادی که در زمان آجورلو امضا کرده اند می توانستند ضرر سنگینی را متوجه باشگاه استقلال در نظر داشته باشند.مهدی قایدی در تابستان امسال با قراردادی به مبلغ مبلغ یک میلیون و صد هزار یورو به استقلال برگشت. طبق سند منتشر شده از سوی باشگاه استقلال برای سازمان خصوصی سازی مشخص شد از این مبلغ ۲۵۰ هزار یورو بابت رضایتنامه و ۸۵۰ هزار یورو بابت دستمزد پایه و آپشن قرارداد مهدی قایدی برای این جابجایی در نظر گرفته شده است.

مدیران الاهلی مدیر عامل استقلال را شرمنده کردند2

مدیران الاهلی می توانستند با عدم پرداخت رضایتنامه قایدی استقلال را به دردسر بیاندازند.

اما باشگاه استقلال بابت این موضوع هنوز حتی یک دلار هم به باشگاه الاهلی امارات پرداخت نکرده است!طبق قراردادی که آجورلو با باشگاه الاهلی امارات  امضا کرده مدیران الاهلی می توانستند بابت هر ماه تاخیر در پرداخت پول رضایتنامه قایدی استقلال را ۱۰ درصد از کل مبلغ جریمه کنند. یعنی هر بار 25 هزار دلار! ضمن اینکه مدیران الاهلی می توانستند این اقدام را حدود سه ماه پیش با پرداخت ۳۰۰ پوند بابت ثبت شکایت در فیفا استارت زده و پرونده شان بابت عدم پرداخت پول قایدی را به جریان بیندازند تا همراه با دریافت اصل طلب شان، جریمه‌های ماهیانه را نیز بگیرند.

مدیران الاهلی مدیر عامل استقلال را شرمنده کردند1

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در این مورد به خبر ورزشی گفت: « هر چقدر مدیران پیشین باشگاه استقلال در ارتباط با عقد قرارداد قرضی مهدی قایدی منافع باشگاه خودمان را در نظر نگرفته اند اما مدیران این باشگاه اماراتی با حسن نیت نشان دادن نسبت به این اتفاق، نه تنها قید جریمه دیرکرد دریافت طلب شان از باشگاه استقلال را زدند بلکه حاضر شدند با وجود گذشت چند ماه از موعد پرداخت پول قایدی مبلغ رضایتنامه را ظرف ماه جاری و ماه آینده در چند قسط از باشگاه استقلال دریافت کنند تا فتح‌الله‌زاده و تیم همراهش را متعجب و شرمنده کنند».

مدیران الاهلی مدیر عامل استقلال را شرمنده کردند22

فهرست