مذاکرات استقلال با هافبک خود برای کاهش قرارداد این بازیکن از سر گرفته خواهد شد.پس از اینکه سقف قرارداد باشگاه کاهش پیدا نکرد،به همین دلیل مهدی هاشمی نسب نمی تواند روی نیمکت آبی ها بنشیند.
خبرهایی وجود دارد که چند بازیکن استقلال زیر بار کم کردن قرارداد خود نرفته اند.البته این امر اختیاری می باشد و باشگاه نمی تواند این بازیکنان را مجبوربه انجام چنین کاری کند.

مذاکرات استقلال با هافبک سر شناس برای کاهش مبلغ قرارداد1

مذاکرات استقلال با مهدی پور برای کاهش مبلغ قرارداد از سر گرفته می شود

طبق قانون هم حرفشان کاملاً درست است چون می‌توانند رقم ثبت شده در قراردادشان را کاهش ندهند و به لحاظ قانونی هیچ اجباری هم وجود ندارد که حتماً برای کمک به باشگاه، از قراردادشان کم کنند. مهدی مهدی‌پور هافبک سرشناس استقلال که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارد، از جمله بازیکنانی است که حاضر به کاهش قراردادش نشد و البته کادر فنی نیز در این مورد هیچ ایرادی به او نگرفت چون یک مسئله کاملاً شخصی است.

مذاکرات استقلال با هافبک سر شناس برای کاهش مبلغ قرارداد2
ولی شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که مقامات باشگاه دوباره مذاکرات خودشان با مهدی‌پور را آغاز کرده‌اند تا در صورت دریافت چراغ سبز از طرف او، بحث کم کردن توافقی و اختیاری بخشی از مبلغ ثبت شده در قراردادش را جلو ببرند. ظاهرا مذاکرات استقلال  از روز سه‌شنبه با این بازیکن شروع شده است.

مذاکرات استقلال با هافبک سر شناس برای کاهش مبلغ قرارداد

فهرست