مسی به دیدار بعدی تیمش اینتر میامی در لیگ آمریکا نخواهد رسید.بازی آینده اینتر میامی روز یکشنبه مقابل اورلاندوسیتی برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. این مهاجم در بازی‌های مقدماتی جام جهانی با آرژانتین در قاره آمریکای جنوبی دچار آسیب دیدگی شده است.

مسی به دیدار بعدی اینتر میامی نمی رسد1

مسی به دیدار آینده تیم اینتر میامی در لیگ آمریکا نخواهد رسید.

انیتر میامی پس از قبول شکست 5_2 مقابل آتالانتا بدون مسی روز چهارشنبه مقابل تورنتو با مسی قرار گرفت اما این بازیکن به دلیل مصدومیت دقیقه 37 از بازی خارج شد.هم تیمی سابق او در بارسلونا یعنی جوردی آلبا نیز زودتر تعویض شد و این دو بازیکن پیش از دربی مقابل اورلاندوسیتی، تحت نظر کادر پزشکی اینترمیامی هستند.

مسی به دیدار بعدی اینتر میامی نمی رسد

هر دوی این بازیکنان تمرین روز جمعه را از دست دادند تا سرمربی تایید کند که آنها روز یکشنبه در دسترس نمی باشند.تاتا مارتینو گفت:”این آزاردهنده است. نمی‌دانم درد دارد یا نه. واقعاً نمی ‌وانم توضیح دهم زیرا این بیشتر یک موضوع پزشکی است، احتمالاً این موضوع او (مسی) را تا حدی آزار می‌دهد، از جمله از نظر روحی، که او نمی‌تواند آزادانه بازی کند.”
مسی در 12 بازی برای اینترمیامی 11 گل به ثمر رسانده است و قهرمانی در مسابقات لیگزکاپ را با اینترمیامی به دست آورد. باید دید که آیا او می‌تواند قبل از بازی روز چهارشنبه مقابل هیوستون دوباره آماده شود یا خیر.

مسی به دیدار بعدی اینتر میامی نمی رسد2

فهرست