مغرور ترین مربی جهان اعتراف کرده است که فقط یک بار پس از شکست گریه کرده است.ژوزه مورینیو پس از کسب تعداد زیادی جام با باشگاه‌های مختلف، به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. در مجموع، او ۲۷ جام را در طول حرفه خود به دست آورده است.او در سال 2022 با رم توانست قهرمان لیگ کنفرانس یوفا شود و پس از قهرمانی اشک شوق ریخت.مورینیو تنها یک بار پس از شکست در تمام دوران مربیگری‌اش گریه کرده است.

مغرور ترین مربی جهان فقط یک بار پس از شکست گریه کرده است

مغرور ترین مربی جهان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2012 پس از شکست مقابل بایرن مونیخ گریه کرده است.

مورینیو مغرور ترین مربی جهان اعتراف کرد که شکست مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ باعث گریه او شد. مربی پرتغالی آن زمان سرمربی رئال مادرید بود و سه بازیکن کلیدی خود در ضربات پنالتی ضعیف ظاهر شدند و پنالتی‌های خود را از دست دادند.مورینیو گفت: متاسفانه فوتبال همین است. کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس سه هیولای کامل فوتبال هستند و در این شکی نیست اما آنها هم انسان هستند.

مغرور ترین مربی جهان فقط یک بار پس از شکست گریه کرده است2

آن شب تنها زمانی در دوران مربیگری من است که بعد از شکست گریه کردم. من و آیتور کارانکا جلوی خانه‌ام، در ماشین، گریه می‌کردیم. آن باخت خیلی سخت بود زیرا در آن فصل بهترین تیم بودیم. آن حذف با رئال مادرید خیلی غم انگیز بود. ما بدون شک بهترین تیم اروپا بودیم. لالیگا را بردیم و تمام رکوردهای امتیاز و گل را شکستیم و اگر به فینال می رسیدیم، آن فینال را می بردیم، شک ندارم.

مغرور ترین مربی جهان فقط یک بار پس از شکست گریه کرده است1

فهرست