مهدی قایدی پس از درخشش در تیم ملی و باشگاه اتحاد کلبا مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفته است.درخشش مقابل العین و دبل قایدی، یازدهمین گل او در این فصل از رقابت‌ها بود. او همچنین سه پاس گل به هم تیمی‌هایش داده و سه مرتبه نیز برای ببرها خطای پنالتی گرفته است.

مهدی قایدی مورد توجه باشگاه پورتو2

مهدی قایدی به عنوان گزینه جانشینی برای مهدی طارمی در پورتو در نظر گرفته شده است.

روزنامه معتبر و پرتغالی اوجوگو امروز با انتشار خبری در خصوص علاقه باشگاه‌های پورتو و براگا به مهدی قایدی خبر داد. البته که اوجوگو منبع خبری خود را مطبوعات بین‌المللی عنوان کرده بود. این روزنامه با تیتر “وینگر ملی پوش ایرانی مورد علاقه براگا و پورتو خواهد بود” نوشت: مهدی قایدی 18 بازی ملی برای ایران دارد و در امارات متحده عربی بازی می‌کند.

مهدی قایدی مورد توجه باشگاه پورتو1

علاوه بر دو تیم پرتغالی، اندرلخت بلژیکی و یک باشگاه ژاپنی نیز قایدی را هدف قرار داده‌اند.علاوه بر دو تیم پرتغالی، اندرلخت بلژیکی و یک باشگاه ژاپنی نیز قایدی را هدف قرار داده‌اند.وینگر چپ همچنین می‌تواند به عنوان وینگر راست یا مهاجم مرکزی به میدان برود و در این فصل در تمام رقابت‌ها 11 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. او بازیکن مهمی برای کلباء است و به گفته برخی منابع، اندرلخت دلیل کافی برای جذب او دارد اگر چه براگا و پورتو نیز برای جذب او تلاش می‌کنند.

فهرست