ناکامی عجیب ساپینتو در مقابل هم وطنش ژوزه مورایس اتفاق افتاد.استقلال در دو دیدار رفت و برگشت نتوانست مقابل سپاهان امتیازی بگیرد و هر دو بازی را باخت.حساس‌ترین بازی هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین ۲ تیم سپاهان و استقلال برگزار شد و نهایتا طلایی‌پوشان اصفهانی با نتیجه‌ی ۲ بر یک از سد میهمان خود گذشتند تا موقتا با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرند.

ناکامی عجیب ساپینتو مقابل سپاهان در دو دیدار رفت و برگشت

استقلال برای چهارمین بازی متوالی در اصفهان در رسیدن به پیروزی ناکام بود تا از آخرین پیروزی‌اش ۱۳۷۹ روز بگذرد. تیم پایتخت‌نشین در سال ۱۴۰۱ سه بار به مصاف رقیب اصفهانی خود رفتند که ۲ شکست و یک تساوی ماحصل کارشان بود.

ناکامی عجیب ساپینتو مقابل سپاهان در دو دیدار رفت و برگشت1

ناکامی عجیب ساپینتو در مقابل مدعیان قهرمانی در لیگ برتر

نکته دیگر نتایج ضعیف ساپینتو در مقابل مدعیان قهرمانی در لیگ می باشد.استقلال در مقابل پرسپولیس مساوی کرد. ۲ بازی رفت و برگشت به سپاهان را باخت، گل‌گهر را شکست داد. مقابل مس رفسنجان به تساوی رضایت داد و مغلوب تراکتور شد. اگر پیروزی برابر نساجی و تساوی مقابل فولاد را هم اضافه کنیم، آنها تا به اینجا در هشت بازی برابر تیم‌های نیمه‌ی بالایی جدول فقط ۲ برد داشته‌اند، سه دیدار را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و سه مسابقه هم برنده نداشته است. ناکامی در دیدارهای ۶ امتیازی بلای جان استقلال و سرمربی پرتغالی‌اش تا به اینجای کار بوده‌اند.

ناکامی عجیب ساپینتو مقابل سپاهان در دو دیدار رفت و برگشت2

فهرست