هزینه حضور رونالدو در باشگاه النصر یکی از بزرگترین خبرهای تاریخ ورزش جهان می باشد.قراردادی که سنگین ترین پرداخت حقوق در تاریخ فوتبال جهان می باشد. از حالا تا ماه ژوئن 2025 رونالدو در ریاض روزهای پایانی دوران بازیگری‌اش را سپری خواهد کرد و بابت تک تک ثانیه و دقیقه و ساعت آن پولی می‌گیرد که خیلی‌ها در خواب‌شان هم نمی‌بینند؛ اما برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمده که النصر چطور و از طریق چه کسانی بودجه پرداخت 200 میلیون یورو حقوق سالانه رونالدو را فراهم می‌کند تا او را به پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ تبدیل کند.

هزینه حضور رونالدو در النصر را چه کسی متقبل شده است؟

هزینه حضور رونالدو در النصر را مسلی آل معمر رئیس باشگاه عربستانی تقبل کرده است.

رئیس این باشگاه مسلی آل معمر است که سابقه ریاست سازمان لیگ حرفه‌ای عربستان را برعهده دارد. آل معمر سال 2021 از سوی شاهزاده خالد بن فهد بن عبدالعزیز به عنوان رئیس انتخاب شد، همان کسی که از جیب او مخارج باشگاه النصر پرداخت می‌شود.

هزینه حضور رونالدو در النصر را چه کسی متقبل شده است؟1

خالد فرزند پنجم ملک فهد بن عبدالعزیز پادشاه سابق عربستان سعودی است.باشگاه النصر در شهر ریاض می باشد و در سال 1955 تاسسی شده است.افتخاراتی مانند 9 قهرمانی در لیگ، 6 قهرمانی در جام حذفی، سه قهرمانی در جام شاهزاده، سه قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در سوپرجام عربستان در کارنامه این تیم ثبت شده است.سرمربی کنونی این تیم رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی پیشین تیم‌های رم، مارسی و لیل می باشد.

هزینه حضور رونالدو در النصر را چه کسی متقبل شده است؟2

فهرست