هم امتیاز شدن دو تیم در لیگ برتر در پایان فصل بازی رو در رو ملاک قرار داده خواهد شد.کورس قهرمانی در لیگ برتر در لیگ جاری میابین تیم های سپاهان،استقلال و پرسپولیس می باشد.به طوری که سپاهان با پیروزی مقابل پرسپولیس تا حدی خودش را با اختلاف در صدر حفظ کرد.در لیگ امسال در دور رفت بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان با تساوی به پایان رسید و در دور برگشت سپاهان با یک گل قرمز پوشان ده نفره را شکست داد.

هم امتیاز شدن دو تیم در لیگ این فصل، بازی رودررو محاسبه خواهد شد2

هم امتیاز شدن دو تیم در لیگ برتر این فصل ملاک بازی مستقیم دو تیم در نظر گرفته خواهد شد.

حالا اختلاف امتیاز دو تیم 4 شد و پرسپولیس اگر می خواهد بالاتر از زردپوشان اصفهانی قرار بگیرد حداقل 5 امتیاز می خواهد.در سال‌های گذشته تفاضل گل حرف اول را می‌زد و بعد از آن هم تعداد گل‌های زده بیشتر تیم‌های هم امتیاز را از هم جدا می‌کرد. با این حال در این فصل قضیه به شکل دیگری است و در صورتی که مثلا پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز شوند، بازی رو در رو ملاک قرار خواهد گرفت.

هم امتیاز شدن دو تیم در لیگ این فصل، بازی رودررو محاسبه خواهد شد1

در واقع کار یحیی و تیمش برای جبران ۴ امتیاز هم بسیار سخت بود ولی با قانون جدیدی که در این فصل وضع شده، کار پرسپولیسی‌ها از قبل هم سخت تر خواهد شد و به نظر می‌رسد سپاهان شانس اول قهرمانی در این فصل خواهد بود.هم امتیاز شدن دو تیم در جدول لیگ در صدر جدول قابل توجه خواهد بود.
گفتنی است ۷ بازی تا پایان فصل باقی مانده و روی کاغذ بازی‌های سپاهان نسبت به پرسپولیس و سپاهان کمی راحت‌ر است.

هم امتیاز شدن دو تیم در لیگ این فصل، بازی رودررو محاسبه خواهد شد

فهرست