وضعیت مبهم بازیکنان اصلی و ستاره های پرسپولیس برای فصل آینده مورد نگرانی هواداران این تیم شده است.قهرمانی در فصل گذشته همراه شد با جدایی سرمربی این تیم که این خود مشکل بزرگی است.نبود سرمربی در کنار وضعیت نا مشخص ستاره های این تیم احتمال جدایی چند ستاره این تیم را افزایش داده است.

وضعیت مبهم ستاره های پرسپولیس برای فصل آینده2

وضعیت مبهم بازیکنان تاثیر گذار تیم قهرمان لیگ برای فصل آینده

علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس در نزدیک ترین حالت برای جدایی از جمع قرمزها قرار دارد و بعید است این بار بازگشتی برای گلر شماره یک تیم ملی در کار باشد. مهدی ترابی دیگر ستاره سرخ پوشان هم احتمالا از پرسپولیس جدا خواهد شد تا شوک بزرگی به این تیم وارد شود.این دو بازیکن با تراکتور توافق کرده اند.

وضعیت مبهم ستاره های پرسپولیس برای فصل آینده1

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس هم ساز جدایی کوک کرده و هنوز برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به توافق نرسیده است. علی نعمتی، گیورگی گولسیانی و فرشاد فرجی ۳ مدافع پرسپولیس هم هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکردند و وضعیت مبهمی برای سال آینده دارند. در این بین تنها تمدید قرارداد با وحید امیری،سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی به نوعی قطعی به نظر می‌رسد ولی هنوز خبر توافق با این نفرات هم به صورت رسمی اعلام نشده است.

در صورت جدایی ستاره‌ها پرسپولیس به طور حتم کار سختی برای فصل آینده و البته برای حضور در لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

فهرست