پاسخ ستاره پرتغالی تراکتور در مورد حضور در تیم ملی فوتبال ایران جالب بوده است.ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی که در فصل گذشته به لیگ فوتبال ایران آمده و با خلق حد نصاب‌ خیره‌کننده، بدل به یک چهره مطرح در فوتبال ایران شده است از تمایلش به ادامه فوتبال در باشگاه تراکتور صحبت می‌کند. جایی که او عشق بسیاری را از هواداران دریافت کرد و همچنین مدیریت محمدرضا زنوزی و ارتباط خوبش با پاکو خمس و بازیکنان، باعث آرامش خاطر او است.

پاسخ ستاره پرتغالی برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران2

پاسخ ستاره پرتغالی برای حضور در تیم ملی مثبت می باشد

از ریکاردو درباره حرف‌های دیروز گوستاوو، دیگر ستاره تراکتوری‌ها، درباره تمایل به بازی در تیم ملی ایران است. ریکاردو می‌گوید: من پاسپورت پرتغالی دارم اما اگر فوتبال ایران بخواهد از من در سطح ملی استفاده کند، بسیار خوشحال خواهم بود که بتوانم این کمک را به تیم ملی ایران بکنم. البته فکر می‌کنم قوانین شما در دادن پاسپورت و ملیت بسیار سختگیرانه است و امکان این مسئله وجود نداشته باشد. این چیزی است که من از مسئولان باشگاه پرس‌وجو کردم، چون پیش از من بازیکنان دیگری هم بوده‌اند که دوست داشتند در تیم ملی ایران بازی کنند اما این اتفاق هرگز رخ نداد و فکر می‌کنم این مسئله دلیل خاصی داشته باشد.

پاسخ ستاره پرتغالی برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران

ریکاردو با شروع تمرینات تراکتور در دور جدید، بازی‌ساز تیمش در دیدار با پیکان خواهد بود که آن مسابقه هم یک بازی سخت است. ریکاردو می‌گوید: در لیگ فوتبال ایران هیچ مسابقه ساده‌ای وجود ندارد. همه بازی‌ها، فیزیکی و درگیرانه است و برای کسب امتیاز باید تا دقیقه ۹۰ بجنگیم.

پاسخ ستاره پرتغالی برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران1

فهرست