پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی را می توان تنها راه تمدید قرارداد سرمربیان خارجی دو تیم سپاهان و گل گهر خواهد بود.دو تیم فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان از ساعت 19:45 امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. نبرد سپاهان و گل‌گهر، برای هر دو سرمربی اهمیت ویژه‌ای دارد.

پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی تنها شانس سرمربیان خارجی برای بقا

پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی و کسب جام تنها فرصت های باقی مانده سرمربیان خارجی سپاهان و گل گهر می باشد

سپاهان تنها تیم در جام حذفی می باشد که هرگاه راهی فینال شدند با جام دور افتخار زده و هرگز در بازی نهایی شکست نخورده‌ است.گل‌گهر با وجود هزینه‌های هنگفت در 5 سال اخیر، هنوز فاتح هیچ جامی نشده و برای دومین بار است که توانسته خودش را به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی برساند.

پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی تنها شانس سرمربیان خارجی برای بقا2

ژوزه مورایس و مارینوس اوزونیدیس فقط با یک جام می‌توانند مجوز حضورشان روی نیمکت سپاهان و گل‌گهر را تمدید کنند. مرد یونانی در سیرجان،نتوانسته انتظارات را برآورده کند.مورایس در پایان دو سال حضور روی نیمکت سپاهان، هیچ افتخاری برای آنها کسب نکرد و تنها یک امتیاز بیشتر از نویدکیا در همین بازه زمانی مشابه گرفت البته با چند میلیون دلار هزینه بیشتر.

پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی تنها شانس سرمربیان خارجی برای بقا1

مورایس و اوزونیدیس حالا برای چهارمین بار برابر هم قرار می‌گیرند. در 3 تقابل قبلی، تساوی کامل برقرار است: یک تساوی (وقتی هر دو نفر در یونان، مربیگری می‌کردند)، یک برد برای اوزونیدیس (در بازی رفت این فصل) و یک برد برای مورایس (در بازی برگشت این فصل).

فهرست