کاپیتان تیم ملی کره جنوبی هم قربانی بد رفتاری قرار گرفت.سون هیونگ مین پس از بازی تیمش مقابل وستهام مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفت و باشگاه تاتنهام از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی خواسته است که اقدامات لازم را برای برخورد با این رفتار انجام دهند.این بازیکن 30 ساله کره ای 4 دققیه پس از ورودش به بازی در ورزشگاه تاتنهام،گل دوم لندنی‌ها را به ثمر رساند.تاتنهام در صفحه توییترش نوشت: «از توهین نژادپرستانه آنلاین علیه سون هیونگ مین در جریان بازی امروز مطلع شده‌ایم و به‌شدت پیگیر خواهیم بود و از شرکت‌های رسانه‌ای می‌خواهیم با ما همکاری کنند تا بتوانیم افرادی را که در این موضوع دخیل بودند، شناسایی کنیم.

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی مورد توهین نژاد پرستانه قرار گرفت1

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی برای دومین بار در لیگ جزیره مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفت.

در کنار «سانی» (لقب سون هیونگ مین) هستیم و یک بار دیگر از شرکت‌ها و مقامات رسانه‌های اجتماعی می‌خواهیم وارد عمل شوند.»در ماه اوت، چلسی پس از اینکه کاپیتان تیم ملی کره جنوبی در جریان تساوی دو بر دو مقابل تاتنهام در استمفوردبریج مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفت، یکی از هوادارانش را برای همیشه از حضور در ورزشگاه محروم کرد.

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی مورد توهین نژاد پرستانه قرار گرفت2

تاتنهام توانست فصل گذشته را در رده چهارم به پایان ببرد و تیم‌های آرسنال و یونایتد را جا بگذارد تا در کنار تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و چلسی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. البته سون در فصل بعد افت کرد و نتوانست درخشش قبلی را داشته باشد. البته با این وجود، هفته قبل بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شناخته شد.
سون هیونگ مین با کسب ۲۵۶ امتیاز و کسب ۲۶.۷ درصد آرا، بالاتر از مهدی طارمی از ایران با ۱۲۰ امتیاز و سالم الدوساری از عربستان با ۱۱۲ امتیاز قرار گرفت.

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی مورد توهین نژاد پرستانه قرار گرفت

فهرست