ارزشمند ترین بازیکنی این فصل لیگ ژاپن شهاب زاهدی اعلام شده است.این مهاجم از سال 2021 در تیم زوریا لوهانسک در لیگ دسته اول اوکراین بازی کرد و سپس راهی پرسپولیس شد تا اینکه تصمیم گرفت حضور در فوتبال ژاپن را تجربه کند و راهی فوکوئوکا شد. قرارداد او ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

ارزشمند ترین بازیکن جی لیگ شهاب زاهدی شناخته شد1

ارزشمند ترین بازیکن لیگ ژاپن شهاب زاهدی مهاجم باشگاه آویسپا شناخته شده است.

زاهدی اولین بازیکن ایرانی است که در جب لیگ ژاپن به میدان می رود.سایت ژاپنی football-zone به معرفی بهترین و تاثیرگذارتین بازیکنان این فصل جی لیگ پرداخته است که نام شهاب زاهدی نیز در آن به چشم می‌خورد. این سایت درباره مهاجم ایرانی نوشت: از نظر تاثیرگذاری، شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی ایران و تیم آویسپا فوکوئوکا در صدر بهترین بازیکنان این فصل لیگ ژاپن بوده است.

ارزشمند ترین بازیکن جی لیگ شهاب زاهدی شناخته شد

او از زمان پیوستن به تیم آویسپا، تاکنون ۶ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد. از ۱۳ امتیاز آویسپا، زاهدی روی ۱۱ امتیاز آن تاثیر داشته است و هیچ بازیکنی این همه تاثیر روی بازی‌های تیم خود نداشته و همین‌ها باعث می‌شود تا زاهدی را یکی از موفق‌ترین خریدهای این فصل لیگ ژاپن قلمداد کنیم.

ارزشمند ترین بازیکن جی لیگ شهاب زاهدی شناخته شد2

ماتئوس پیکسوتو مهاجم برزیلی جوبیلو ایواتا در رده دوم است و ساموئل گوستافسون هافبک تیم ملی سوئد و باشگاه اوراوا ردز در جایگاه بعدی است.

فهرست