ایمیل تهدید AFC برای باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است.باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه ای و اختمال کم حضور در لیگ قهرمانان آسیا در حال تسویه حساب کردن با طلبکاران کوچک و بزرگ خود می باشد.آنها تاکنون موفق شدند پول استراماچونی و باشگاه الاهلی را پردخت کند و طبق صحبت‌های مدیرعامل باشگاه قرار است امروز (شنبه) پول یامگا و پادوانی را پرداخت کند.در این بین هنوز پول احمد موسوی بازیکن سابق این تیم پرداخت نشده و با وجود تاکید AFC به الزام پرداخت سریع این پول، هنوز با این بازیکن تسویه حساب نشده است.

ایمیل تهدید AFC برای استقلال ارسال شد2

ایمیل تهدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم پرداخت مطالبات احمد موسوی به باشگاه ارسال شد.

احمد موسوی، مدافع سابق استقلال، حدود 5 میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلبکار است و باشگاه هنوز صحبتی با او پیرامون پرداخت این پول نداشته است.در ایمیل AFC به موسوی، باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران آمده است: “در قضاوت نهایی در خصوص این پرونده، اگر باشگاه استقلال، حقوق این بازیکن را تا زمان تعیین شده پرداخت نکند، طبق قوانین با این باشگاه رفتار خواهد شد و استقلال جریمه می‌شود.

ایمیل تهدید AFC برای استقلال ارسال شد

همچنین دیرکرد در پرداخت این پول باعث افزایش جریمه مالی و موارد دیگر خواهد شد.”موارد قانونی شامل بستن پنجره، کسر امتیاز و سقوط به لیگ‌های پایین‌تر خواهد بود. همچنین در صورت دیرکرد استقلال، حدود ۳ تا ۴ میلیارد به مبلغ گفته شده اضافه خواهد شد.

ایمیل تهدید AFC برای استقلال ارسال شد1

فهرست