ایسکو در دوراهی باشگاه آینده مردد مانده است.ستاره سابق باشگاه مادریدی که در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد می باشد،پیشنهاد هایی از لیگ های قطر و ترکیه دارد.ستاره اسپانیایی پس از اینکه نمی توانست در رئال مادرید کارش را ادامه دهد به باشگاه سویا پیوست.ولی پیش از پایان سال 2022 او و سرمربی تیم خولن لوپتگی از سویا جدا شدند.مدیر برنامه های این بازیکن در روزهای پایانی بازار با یونیون برلین قرارداد بست، اما این انتقال فرجام نداشت و ملی پوش سابق اسپانیایی در پایان نقل و انتقالات بدون تیم ماند.

ایسکو در دوراهی لیگ ترکیه یا قطر

ایسکو در دوراهی انتخاب تیم آینده خود مردد مانده است.

اکنون از لیگ قطر و باشگاه کونیاسپور ترکیه ایسکو پیشنهاد دارد. بر اساس گزارش مارکا، به نظر می‌رسد بازی در قطر کاملاً منتفی باشد، چیزی شبیه به اتفاقی که با پیشنهاد عربستان رخ داد و ایسکو به سرعت این پیشنهاد را رد کرد. ظاهراً آنها مقاصدی نیستند که در حال حاضر در چشم انداز حرفه ای این بازیکن قرار بگیرد.

ایسکو در دوراهی لیگ ترکیه یا قطر1

گزینه‌ای که هنوز پابرجاست پیشنهاد کنیااسپور است. سران باشگاه ترکیه‌ای هر کاری که ممکن است انجام می‌دهند تا مادریدیستای سابق را متقاعد کنند، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌اند. کنیاسپور در منطقه میانی جدول حرکت می‌کند و به دنبال جذب ایسکو است تا با همین بازیکن راه سهمیه اروپایی را پیدا کند.

ایسکو در دوراهی لیگ ترکیه یا قطر2

فهرست