محرومیت پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس به طور رسمی به مدت چهار سال قطعی شد.پل پوگبا که پیش از این به خاطر مثبت شدن تست دوپینگی که پس از بازی مقابل اودینزه در هفته نخست سری A ایتالیا داده بود، به طور موقت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شده بود،در اواسط آذر ماه بود که دادستانی مبارزه با دوپینگ ایتالیا پس از پایان مراحل محاکمه پل پوگبای ۳۰ ساله، درخواست ۴ سال محرومیت از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال برای این هافبک فرانسوی را داده بود.

محرومیت پوگبا قطعی شد

محرومیت پوگبا به مدت 4 سال قطعی شده است اما این بازیکن می خواهد به CAS برود.

هافبک فرانسوی طبق اعتراف خودش متهم به استفاده از یک ماده تقویتی افزاینده هورمون تستوسترون بدون مشورت با کادر پزشکی باشگاه یوونتوس است. پیش از این گفته شده بود که اگر پوگبای ۳۰ ساله اعتراف و ثابت کند که غیرعامدانه دوپینگ کرده است، مدت محرومیت او به بین ۱۸ تا ۲۴ ماه کاهش پیدا خواهد کرد.

محرومیت پوگبا قطعی شد1

طیق قوانین فوتبال ایتالیا باشگاه یوونتوس در صورت مثبت شدن نمونه دوم پوگبا این اجازه را دارد که به صورت یک طرفه قرارداد او را فسخ کند. در همین حال طبق اساسنامه سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، باشگاه‌ها در صورت متهم شدن بازیکنان‌شان به دوپینگ می‌توانند از پرداخت حقوق به آنها نیز خودداری کنند.

محرومیت پوگبا قطعی شد

این هافبک فرانسوی تابستان ۲۰۲۲ از منچستریونایتد جدا شد و به یوونتوس بازگشت، اما به خاطر مصدومیت جدی که در همان ابتدا به آن دچار شد، تاکنون تنها ۲۱۳ دقیقه برای بیانکونری بازی کرده است. پوگبا تا سال ۲۰۲۶ با یوونتوس قرارداد دارد.

فهرست