پاسخ کوبنده سرمربی اتلتیکو مادرید دیگو سیموئنه به ستاره پرتغالی داده شد.ژائو فلیکس فصل گذشته به دنبال تنش با سرمربی تیم ترجیح داد که نیم فصل به چلسی برود.اما او در لیگ برتر هم نتواسنت موفق باشد و پس از اتمام لیگ به اتلتیکو بازگشت.ژائو اخیرا در یک مصاحبه صراحتا گفت که دوست دارد از اتلتیکو برود و تیم مورد علاقه‌اش از کودکی بارسلونا بوده اما این انتقال ساده نیست.

ر

پاسخ کوبنده سیموئنه خطاب به فلیکس:مهم‌ترین چیز این است که همه بدانیم، بالاتر از اتلتیکو مادرید نیستیم و اتلتیکو از همه ما مهم‌تر است.

فلیکس در سال 2019 با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید و با امضای قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا به این تیم پیوست. با این حال این بازیکن هرگز نتوانست ثبات خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد و نمایش درخشانی را از خود ارائه دهد.

پاسخ کوبنده سرمربی اتلتیکو مادرید به ستاره پرتغالی

امروز وقتی از سیمئونه در مورد آینده ژوائو سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:

«مهم‌ترین چیز این است که همه بدانیم، بالاتر از اتلتیکو مادرید نیستیم و اتلتیکو از همه ما مهم‌تر است.وقتی به این باشگاه آمدم، مشخص کردم که ارزش‌ها، تعهد، تواضع و احترام باید توسط هرکسی و از هر جایی که هستیم رعایت شود و اینکه باشگاه از همه ما مهم‌تر است. تکرار می‌کنم که هیچ‌کس، ابدا هیچ‌کس بالاتر از اتلتیکو مادرید نیست.»

پاسخ کوبنده سرمربی اتلتیکو مادرید به ستاره پرتغالی2

فهرست