پیشنهادات لیگ برتری برای کیلیان امباپه در راه است.پس از اینکه این بازیکن به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد پس از پایان قراردادش تمدید نخواهد کرد از همین حالا شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن به راه افتاده است. در حالی که گمانه‌زنی‌های اولیه به رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او اشاره می‌کنند، سایر باشگاه‌ها مشتاقانه منتظر تصمیم ستاره پاری‌سن‌ژرمن هستند.

پیشنهادات لیگ برتری برای ستاره فرانسوی22

پیشنهادات لیگ برتری برای امباپه پس از عدم تمدید قرارداد با پی اس جی از راه رسید.

مالکان قطری خیلی تلاش کردند تا او را در باشگاه نگه دارند اما امباپه تصمیم خود را گرفته و خواهد رفت. این وضعیت توجه باشگاه‌های لیگ برتری را نیز به خود جلب کرده و سه تای آنها به عنوان مدعیان اصلی وارد رقابت برای جذب امباپه شده‌اند.علاوه بر نیوکاسل، منچستریونایتد برای جذب او وارد میدان شده، و با تصاحب مورد انتظار شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی این باشگاه می‌تواند دوباره به روزهای اوج بازگردد. چلسی نیز وارد رقابت شده است.

پیشنهادات لیگ برتری برای ستاره فرانسوی1

اگرچه آنها قبل از هر حرکتی باید بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، کریستین پولیشیچ، کای هاورتس یا میسون مانت را بفروشند، و دارایی‌های جذابی دارند که می‌توانند با فروششان مبلغ قابل توجهی به دست بیاورند و راه را برای جذب یک فوق ستاره هموار کنند.

پیشنهادات لیگ برتری برای ستاره فرانسوی

فهرست